Daňový konzultant / poradce
ideální příležitost pro nově kvalifikované poradce
Máš za sebou úspěšně složené zkoušky daňového poradce, nebo se na ně právě připravuješ? Máš alespoň dvouletou praxi v oboru a hledáš smysluplnou práci, ve které se můžeš dál rozvíjet, zkoušet nové věci, ale zároveň Ti nechybí opora zkušeného týmu?
O nás > Kariéra > Daňový konzultant
Co u nás budeš dělat?
- Zpracovávat přiznání ke všem typům daní – nejčastěji k dani z příjmů právnických a fyzických osob, ale i k dani z nemovitých věcí či k DPH
- Připravovat analýzy, stanoviska a memoranda k daňovým otázkám napříč daněmi
- Spolupracovat na daňově-poradenských projektech
- Podílet se na projektech typu daňové due diligence
- Přispívat k tvorbě odborného obsahu – například odborných článků či příspěvků na sociální sítě
- Komunikovat s klienty – v češtině i angličtině
- Postupně přebírat větší odpovědnost za vedení případů i komunikaci s klienty a s úřady
Koho hledáme?
Někoho, kdo má:
- Alespoň 2 roky relevantní praxe v oblasti daňového poradenství
- Složené zkoušky daňového poradce (nebo těsně před složením)
- Angličtinu na úrovni potřebné pro profesionální písemnou i ústní komunikaci
- Chuť se dále rozvíjet a přirozenou zvídavost
A kdo je:
- Pečlivý, ale zároveň efektivní
- Týmový hráč, který se umí spolehnout na ostatní a ostatní se mohou spolehnout na něj
- Schopný psát jasně, strukturovaně a s jazykovým citem
- Zvyklý pracovat s Excelem na úrovni složených vzorců a kontingenčních tabulek (VBA výhodou)
Co nabízíme?
- Flexibilní pracovní úvazek – plný i zkrácený, přizpůsobený tvým aktuálním možnostem
- Práci v prostředí, kde se propojuje odbornost s přátelskou a otevřenou kulturou
- Možnost být u zajímavých případů i transakcí a ovlivňovat podobu výstupů
- Spolupráci napříč odděleními – s kolegy z účetnictví, práva i auditu
- Profesní i osobní růst, podporu ve vzdělávání, supervizi zkušených kolegů a prostor pro vlastní iniciativu
- Práci v moderním prostředí v centru Prahy, možnost částečné práce z domova
- Samozřejmostí jsou odpovídající finanční ohodnocení, 5 týdnů dovolené, stravenky, Multisport karta a další benefity
NÁSTUP
- Dle domluvy – klidně hned.
Hledáš místo, kde se můžeš profesně rozvíjet a zároveň dělat smysluplnou práci v dobrém týmu? Ozvi se – možná hledáme právě Tebe.
Zaujali jsme Tě? Pošli CV Zuzaně Kaňové.
Zuzana Kaňová
Administrative & Client Care Specialist
kanova@grantex.cz