Udržitelná městská doprava a mobilita

NPO č. 11/2025 | Udržitelná městská doprava a mobilita

Cílem výzvy je zvýšení počtu vozidel na alternativní pohon v České republice za účelem snížení emisí znečišťujících látek z dopravy. Výzva je určena pro obce, kraje a další subjekty veřejné správy.

10. 7. 2025 – 30. 1. 2026

300 mil. Kč alokace

max. 50 % způsobilých výdajů + dle typu vozidla

Celá ČR včetně Prahy​

Obce a veřejné instituce

NA CO LZE ČERPAT DOTACI

Oprávněné výdaje

Podporovaná vozidla a výše dotace:
Typ vozidla Max. výše podpory
N1 a pracovní stroj (SS) 450 000 Kč
M2, M3 a N2 800 000 Kč
N3 1 200 000 Kč
L7E (malá užitková) 175 000 Kč
L6E 75 000 Kč
Nákladní elektrokolo 40 000 Kč

KOLOVÝ
Tooltip image Důležitá je kvalita podání projektu.

model hodnocení

ex-post
Tooltip image Dotace je proplacena po ukončení projektu nebo v jeho průběhu (v případě více etap).

způsob financování

Výše dotace

Výše podpory činí maximálně 50 % způsobilých výdajů, a zároveň je omezena pevnými stropy dle typu vozidla –⁠ např. 450 000 Kč pro vozidla kategorie N1 a pracovní stroje, 800 000 Kč pro vozidla M2, M3 a N2, nebo 40 000 Kč pro nákladní elektrokola.

Nevíte, zda splňujete požadavky? Ověříme váš nárok na dotační podporu.

žadatel

Kdo může o dotaci žádat?

Podmínky výzvy

CO POTŘEBUJETE K ŽÁDOSTI O DOTACI

Specifika a omezení

Nejdůležitější přílohy

SOUVISEJÍCÍ VÝZVY

Doplňující informace

Výzva je součástí Národního plánu obnovy, který podporuje udržitelnou dopravu a přechod k nízkoemisní mobilitě ve veřejném sektoru.

Maximalizujte šance na získání dotace

Stejně jako vy nejlépe znáte potřeby vaší obce či organizace, my dokonale známe podmínky výzvy NPO č. 11/2025. Umíme vám zajistit dotaci na ekologická vozidla a udržitelnou mobilitu.

Nenechte si utéct žádnou novinku

Pravidelný přísun novinek ze světa dotací, daní, účetnictví, práva, auditu a pojištění.

    CHCI POMOCI S PŘÍPRAVOU DOTACE

    Pomůžeme vám získat finance na rozvoj vašich projektů. Vyplňte formulář a my se vám ozveme zpět co nejdříve.

      Přejít nahoru