Sales manager
Dotace jsou to, co nás baví a v čem se dobře vyznáme. Doprovázíme naše klienty od nápadu k realizaci a jsme tu pro ně v každé situaci, která je cestou může potkat. Díky naším zkušenostem umíme klientům kvalitně pomoci v jejich rozvoji a nacházíme pro ně inovační cesty a možnosti, které mnohdy sami nevidí nebo o nich neví. Naše práce stojí mimo jiné i na perfektně fungujícím týmu. Tím, kdo u nás jako první s klientem konzultuje jeho záměr, a seznamuje ho s tím, jak mu může GRANTEX pomoci, je sales manager.
O nás > Kariéra > Sales Manager
CO V GRANTEXU SALES MANAGER DĚLÁ?
Sales manager je ten, koho u nás klient z pravidla jako prvního potká. Kolegyně a kolegové v salesu u nás s klienty jako první probírají, jak jim umíme pomoci. Seznámí se s klientem, pozná jeho byznys a podnikání. Na základě toho pak dokáže sales manager rozpoznat, co umíme klientovi nabídnout a jak dokážeme jeho představu přetvořit na realitu. Společně proberou klientovu vizi a hledají způsob, jak ji pomocí dostupných dotačních možností zrealizovat. Jakmile společně najdou tu správnou cestu, Sales manager s klientem následně domlouvá podmínky spolupráce. Následnou administraci související s přípravou žádosti o dotaci a další koordinací projektu již obstarávají kolegové z našeho projektového oddělení.
BEZ ČEHO TO NEPŮJDE
- Od nového kolegy očekáváme, že bude schopen navnímat procesní fungování klienta a identifikovat vhodné dotační příležitosti pro jeho investiční záměry. Sales manager následně s klientem domluví podmínky spolupráce.
- Hledáme kolegu nebo kolegyni, který/á je duší nejen obchodník, ale také dobrý konzultant s projektovým uvažováním.
- Nebát se komunikovat. Naši kolegové hledají cesty, jak se ke klientovi dostat, jak ho oslovit a umí mu dokázat, že spolupráce s GRANTEXEM má smysl. Budeš jednat s řediteli firem o jejich investičních projektech v řádech desítek milionů korun. Zdravé sebevědomí se ti bude hodit.
- Klientů máme dost, ale nesmíš se bát umět oslovovat nové.
- Odpovídající komunikační a prezentační dovednosti: V rámci seminářů (nebo webinářů) budeš před klienty vystupovat.
- Umění time managemetu – svou práci si budeš organizovat sám/a, proto musíš ovládat systematické řízení.
S KÝM SE POTKÁŠ V TÝMU?
Tak třeba s Honzou Koňarikem. Honza je v našem týmu víc jak dva roky, úspěšně pomáhá našim klientům v rozvoji jejich podnikání a za jeho prací jsou vidět skvělé výsledky. A co o nás říká on sám?
„GRANTEX není pro mě jen top brand a zaměstnavatel, ale je to pro mě skvělý tým lidí se kterými rád spolupracuji, vídám se, směji se a podílím se na zajímavých a smysluplných projektech, které mě naplňují. V GRANTEXU mám možnost i vzhledem k rozmanitosti práce rozvíjet erudici v různých oblastech a spolupracovat s TOP firmami i veřejným sektorem na jejich rozvojových a inovativních projektech. Na práci v GRANTEXU oceňuji i to, že jsou pro mě jako zaměstnance všude otevřené dveře a není to tím, že v GRANTEXU dveře nejsou. „
TOP 5 důvodů, proč nás práce v GRANTEXU baví
1
Pracuj kdekoliv
2
Work-life balance
3
Flexibilní pracovní doba
4
Pracovní prostředí
5
Bez stereotypu
A to je všechno? Rozhodně ne!
Všechny podrobnosti si povíme při pohovoru. Pošli nám životopis a také krátký průvodní dopis, ve kterém nám napiš, co tě baví a proč si myslíš, že by se ti v GRANTEXU líbilo. Na ten nezapomeň, je pro nás důležitý. Těšíme se na viděnou! 😊